***Mapa*** I-----------------------I I I I Jezírko I I s chapadlem I I I I---------I---------I---------I---------I I I I Dračí I Bezedná I I Vstup I Mučírna I I I I I I doupě I jáma I I---------I---------I---------I---------I I I I I I Svatyně I I I I-----------------------I ***Inventář*** Předmět: Lokace: Meč Svatyně na oltáři Ankh Nad jámou pověšený na řetězu Maso V mučírně na mučidle Kadidlo V mučírně u jižní zdi na stolku s alchymickými pomůckami Magická mapa U severní zdi místnosti s jezírkem Krystal Vpravo dole v dračím doupěti Štít Bojovník ho upustí v dračím doupěti po tom, co ho drak sežehne Elixír Po zabití vypadne z bojovníka ve svatyni Svitek Vypadne ze zombíka, když zařve Amulet Na požádání ho vydá chapadlo po zneškodnění zloděje (ten ho ukradl z truhly v mučírně) ***Návod*** 1) Položit maso na zem u draka (tam, kam při chrlení dopadá oheň). 2) Zeptat se draka, jestli umí plivat oheň. Ten pak maso usmaží. 3) Maso odnést chapadlu do jezírka. Prozradí tajemství o tlačítku ve svatyni a je později svolné vydat kořist svých obětí. 4) Postavit zombíka nebo položit meč k západnímu východu v místnosti s bezednou dírou. (Naláká bojovníka k drakovi.) 5) Zařídit, aby bojovník zabil zombíka (stačí mu ho nastrčit do cesty). Sebrat svitek, který ze zombíka vypadne. 6) Drak sesmaží bojovníkův štít, ten pak půjde do svatyně. 7) Když je drak zaměstnán bojovníkem, sebrat krystal. 8) Až se bojovník bude chystat opustit svatyni, zmáčknout tlačítko. Zabijou ho oštěpy. 9) Okrást mrtvolu (předměty: elixír a meč, pokud ho sebral). 10) Pomocí ankhu oživit bojovníkovu mrtvolu (funguje stejně jako původní zombík). 11) Položit drahokam ve vstupu do jeskyně u jižního východu. (Zloděj ho sebere a vydá se do svatyně.) 12) Ve svatyni zloděj ukradne sochu. (Čím více toho sebere, tím je pomalejší a méně obratnější.) 13) Postavit zombie bojovníka v dračím doupěti k východnímu východu. (Odradí zloděje, ten se vydá do mučírny.) 14) V mučírně zloděj vybere truhlu (v ní je amulet) a vydá se k jezírku. 15) U jezírka pomocí meče uvolnit kámen, který zloděje strhne do jezera. (Příliš toho nakradl a není moc obratný.) 16) Požádat chapadlo, aby vydalo lupičovu kořist (předměty: socha, krystal a amulet). 17) Do lahvičky s elixírem nabrat vodu z jezírka (začne svítit). 18) Narafičit elixír tak, aby ho neviditelná čarodějka vypila (zruší neviditelnost). 19) Svitek, který vypadl z původního zombíka, pověsit na řetěž nad bezednou propast. 20) Až bude čarodějka levitovat nad bezednou propastí, aby se dostala ke svitku, použít na ni amulet. Spadne do propasti. 21) Oko bere. Konec. (c) Anthenor mika.o@email.cz http://topfreegames.bluefile.cz/